.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قناعت: 40 کشور در جنگ حامی صدام بودند

استاندار گلستان گفت: بیش از 40 کشور جهان در دوران دفاع مقدس حامی صدام بودند و حمایتهای سیاسی، نظامی، پشتیبانی و مالی از این رژیم به عمل می آوردند.

جواد قناعت پیش از ظهر سه شنبه در جمع نیروهای مسلح گلستان در لشگر 30 گرگان افزود: در آن زمان سایتها و رسانه های بیگانه، صدام را ذیحق و مردم ایران را به عنوان کشوری جنگ طلب معرفی می کردند.
وی اظهار داشت: بیگانگان برای رویکردی که در نظام سلطه ایجاد کردند، میلیاردها دلار هزینه کردند و اکنون بیگانگان در گورستان و باتلاقی که خودشان درست کردند، گیرافتاده اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی، هم اکنون در اوج اقتدار بین المللی بسر می برد و ثبات و امنیت پایدار در کشور وجود دارد.

قناعت به سفر رئیس جمهوری به نیویورک اشاره کرد و گفت: بهترین مجریان و خبرگزاریهای و رسانه های غربی، کارهای روانی کرده اند تا ضعفی بگیرند و موفق نشدند.

استاندار گلستان بیان داشت: دوران دفاع مقدس برای ملت ایران یک نعمت بود و رزمندگان با مقاومتشان اجازه ندادند، ذره ای از خاک کشور به دست دشمنان افتد.

فرمانده لشگر 30 گرگان نیز گفت: 200 هزار شهید و جانباز و آزاده در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی شده است که سند افتخاری برای کشور است.

امیر منصور خمری افزود: نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی با تربیت نیروهای انسانی کارآمد، موجبات افتخار برای ایران ان شده است.

وی تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش در حال حاضر آماده بکار و با آموزشهای لازم، آمادگی لازم را دارد./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.